08:56

deneme verso

Tıklayınca büyür bu lan ...valla bak..
Yeni bi denemenin eşiğindeyiz lan..Ne o öyle fotoşopdaa ispatlanmamış bi hayatımız mı var, e yok tabi.. Madem macera var, kılcallarda imajlar dolaşıyor bilimum.. Neden helva yapmıyorum mantığına fazla büründürmekten itinayla kaçınarak "deneme verso" olayına girdim bu sabah.. (evet lan başka işim gücüm yoktu.. kediye mamasını yedirip akşamdan kalma kusmuklarını temizledikten;kahveyi fincanın adeleli kollarına amenet edip içine de 2 küp kulpu kırık küüp atıp kalabalığa karışana kadar bişeyler yapmalıydım lan..) Biraz aceleyle ki acele etmenin mantıksal otoyolu şuna delalet ediyor, aklına gelen şeyi ortaya çıkardıktan sonra elde edeceğin sonuç görsel olmasa da bişey ifade edecek mi (yok lan aslında çok çalışmak lazım ) . Herneyse kuzucuklarım (by adile naşit) olayı daha şekle şemale büründürmeden önce bi görelim, üretimi bi sanayiye sokalım, soraasına bakarız dedim ve bu çıktı.. Aklınıza türlü yorumlar gelmesin, yormayın lan kendinizi.. Tabi ilerleyen süreçte naparız yareppim bilir...

dinlemiyo musun laan !!!



Gelecek Sayı: İleri Montaj teknikleri

Notlar:

* O kadar sosis yedirme dediler.. Verdim sosisi jetona.. Tabi minik tüy yumağı annamaz ki mide bağırsaktan. Lan bi çıkardı tüm pencereler fora... Kediniz varsa sosis mosis vermeyin lan.. Kusmuğunun şerefine iki ayrı mama aldım lan multivitaminli..

*Olm bulaşık makinası içine ortası yuvarlak o şeylerden koymadan da cillop gimi yıkıyor lan kabı kacaağı.. Onca sene bizi mi kandırdınız lan !!

*Dün gittim fındık şurubu /likörü aramaya.. Valla lan Buz üretimi için gerekli plastik malzemelerden bile aldım.. Ama nalet şurup beşiktaşın hiç bi köşesinde, groos marketinde olmaz mı lan.. Migros sana sesleniyorum, içinde barındırdığın 5 tane M den en az 3 ünü at lan... Çok gereksizsin..









0 yorum:

Yorum Gönder

mala bağlayanlar