09:41

karnı guruldayan teoriler

"olm lan..kaygısız yazmak ve kelime pıtırdaklarını açmak için sabahın köründe pencereden gelen seslere kulak ver.. zemine yakınsan ve beşiktaşta oturuyorsan akşamdan küfürlerini ütüle, katla bi kenara koy..sabah nasıl olsa giydirirsin birine.."



Ne renkli mahalleymiş yareppim.. -altı üstü iki renk de işte ..spordu taraftardı derken..- Emlakçısı, bakkalı, Lido Su Hizmetleri -ki tam alt katta açtı levrekler- vırıl vırıl böyle. Öyle çok uykusuna düşkün bi insan değilim ama ya olsaydım, düşünsene lan..! Emlakçının kanaryalarının ötüşü mü desem, Lido'su yükselmiş su satıcılarının motor sesleri mi, sokağın iki yamacında pırtlamış apartmanların arasından geçen arabaların ekoolu homurdanmaları.. Camlar açıksa evin içi E-5 zaten, akbille kapının düğmesine bas geç lan..

Neyse mahalle eşrafından ilerleyen zamanlarda bahsedicem zaten, dün bi metrobüs godiği anısını pırtlatayım iki dakka.

Tünelde feci bi şekilde bira patetes tadında zıkkımlanmıs bi şekilde eve dönücez ama yakinim olan bir ağbiimizin de eve bırakılması gerekiyor tabi. Hadi ben sürerim de arabayı yol taa bi zamanlar ebesinin nikahı olarak pusulalarda yerini almış beylikdüzü kasabası.

Dinliyor musun lan !

Bastık gittik tabi böyle, camlar açık püfür püfür de bi de geri dönüşü var bu hizmetin tabi, araba orda kalacak biz de avcılar senin metrobüs benim tadında geri dönücez.. Anahtarlığın kenarına iliştirilmiş kalender akbilin manyetiğinde bir yetmezlik olduğunun bilincindeyim ya "ücretli geçiş gişesi" adı verilmiş yerden paramla geçerim lan şeklinde ilerliyorum tabi. İlerleme, gişenin o saatte kapalı olmasına tekabül eden bir durumla özdeş oldugunu görünce -ki saat 22:30 felam- dedim ki şöföre basarız parayı -bi de zam yapmıslar ya godikler- Demez olaydım gibi bi cümle kurmuyorum şu anda ama şöför ağbiiğmiz ne desin lan !

aynen diyaloğu yazıyorum

-bi buçuktu di mi
-sadece akbil gardaş
-nası yani..ücretli geçişiniz de kapalı bu saatte gişelerde nerden akbil bulucaz
-başkalarından iste gardaş
-dilenci miyiz.. verim bi buçuu geçim
(hasstir lan>>>tepki)
-valla naparsan yap gardaş beni ilgilendirmez.


dedikten hemen sonra bana ne lan açsaydınız ücretlisini de geçişini de, dolum merkezini de... diyip geçtim oturdum mevzunun arka taraflarına. Arkamdan gelen 3 kişi de aynı sorunu yaşayınca arbede çıkmadan yolculuğu istemsiz bi şekilde bedavaya getirmiş olduk. Bi buçuk lira nedir ki lan !!!


Notlar Mottolar:

  • bira üzeri fındık votka güzel kafa yapıyor...bi de ağızda kalan gofret kokusu olmasa
  • fındık şurubu 10 votka 25 kaat ... özenle karıştır içine de bi dolu buz at lan..
  • yazıyosun bari konuyla ilgili fotograflar da ekle bi dahaki sefere.. (tamam lan..)

0 yorum:

Yorum Gönder

mala bağlayanlar